Lead generation

Je kan lead generation aan ons uitbesteden. Wij helpen jou aan nieuwe klanten. Wij bellen met prospects op directie- en senior management niveau en maken relevante afspraken.

Vaak zijn dit complexe sales-vraagstukken. Voor ons zijn dat juist de mooiste omdat wij zo onze senioriteit aan de dag kunnen leggen.

Het gaat hier meestal om direct persoonlijk contact met potentiële opdrachtgevers in IT en zakelijke dienstverlening.

Het is onze ervaring dat de conversie van 'directeur/senior manager aan de lijn' naar afspraak tussen de 25% en de 50% ligt, met uitschieters naar boven.

“Jullie voeren die gesprekken alsof je alle tijd van de wereld voor hen hebt.”

Peter Dieleman Directeur Vakmerk
bekijk case

unieke methode leidt tot focus

experise & mensenwerk

Wij beginnen met een kick-off workshop daarin maken wij een storyline en een Ideal Customer Profile. Wij gebruiken neuro-marketing en scherpen storyline en Ideal Customer Profile tijdens onze inzet steeds aan.

Proces van continue verbetering:
Profiel - Bellen - Conversie - Aanscherpen
Zo worden we steeds relevanter, scherper en beter.

1. Profiel

Samen maken we de storyline (welk probleem los je op?) en Ideal Customer Profile (wiens probleem los je op?)

2. BELLEN

Koud bellen mét kwalificatie vooraf en in het gesprek

3. CONVERSIE

Met 25 tot 50% van de gesproken directeuren /sr managers maken wij voor jou een afspraak

4. AANSCHERPEN

Wij scherpen de storyline en het Ideal Customer Profile steeds aan.

Eindresultaat:
Meer business voor jou

Training in leadgeneration

Salesfocus helpt de B2B salesorganisatie onomkeerbaar te veranderen. “Ze blijven hangen in hun oude verkoopmethoden en bellen niet". Deze patstelling doorbreken wij door salesteams in ‘training on the job’ zelf te laten bellen. Na een korte training gaan salesteams aan de slag door ‘koud te bellen’.

Korte feedback loops; begrijpen, leren en bijsturen. Door het gezamenlijk in team verband te doen stimuleren ze elkaar en overwinnen ze hun schroom. Door een competitie element wordt het een spelletje en dat maakt het allemaal wat losser, luchtiger en leuker. Dit maakt altijd veel enthousiasme los. Wat dat oplevert lees je in de case hieronder.

Bekijk case

Meer business door direct persoonlijk contact